Re: Yardım edebilirim ama...

Kaan Ozdincer kaanozdincer at gmail.com
8 Kas 2017 Çar 07:58:59 UTC

Selamlar,

Uygulama çevirilerinde biraz tıkandık aslında. Kstars gibi çok spesifik
uygulamalar kaldı onlara dokunamıyoruz.
Ancak ayda bir yeni çeviri var mı diye alıp çeviriyoruz.
Belgelendirme de devam ediyoruz onun sonu yok zaten :)
Bir uygulamalara göz atılabilir. Çevirdiğiniz dosyaları listeye atarsanız,
ana depoya alabiliriz.

İyi çalışmalar.

--
Kaan Ozdincer