Traduccions dels llocs web de KDE de la variant valenciana

Josep M. Ferrer txemaq at saragata.net
Fri Oct 21 11:47:43 BST 2022

El motiu per esborrar els webs de la variant valenciana està explicats
en la proposta original [1] i aclarit en un correu posterior [2].

Però la idea bàsica és donar una visió d'unitat al català (valencià,
balear, etc.) i evitar crítiques negatives a la comunitat KDE. No té
sentit que critiquem l'Agència Tributaria, RENFE i multitud d'altres
webs que ofereixen el català i el valencià com si fossin idiomes
diferents i nosaltres fem el mateix a KDE. Els sectors secessionistes
lingüístics s'estan fregant les mans.

Quan es podria procedir a l'eliminació proposada?

Salutacions,

Josep M. Ferrer

[1] https://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-ca/2022-October/005800.html
[2] https://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-ca/2022-October/005807.html

El 13/10/22 a les 15:07, Antoni Bella Pérez ha escrit: