Re: Plasma Kicker Menü Çevirisi

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
14 Mar 2017 Sal 12:14:53 UTC

Selam Ömer,

Isim geregi cok fazla ilgilenememeye baslamistim. Ayni zamanda bildigin
üzere Kaan ve yine beraber calistigi ekip düzenli olarak ceviri
yapiyorlardi (tekrar baslayacaklari bilgisini aldim :) ). KDE takimini da
bir türlü transifex vb. kullanmaya ikna edemedik. Bildigim kadariyla
Kaanlar'in kullandigi pootle var. Eger bir kisi bakimini (sablonlara karsi
degisiklikler, eklenen/silinen dosyalar vb.) üstlenirse dahili olarak onu
kullanalim derim. Gecen yillarda transifex/crowdin kullanarak dosyalari
yüklemeye calismistim, ancak o siralar sunduklari araclar KDE'nin dizin
yapisini desteklemiyordu. Degisiklik yapilmissa onlara da tekrar sans
verebiliriz. Su siralar yine bir yogunluk var bu nedenle anlik sohbet
yapamayabilirim ama e-postalara mümkün oldugunca hizli cevap verecegim.

Best regards,
Volkan GEZER
volkangezer at gmail.com