Re: Plasma Kicker Menü Çevirisi

Ömer Fadıl Usta omerusta at gmail.com
14 Mar 2017 Sal 09:28:45 UTC

On March 14, 2017 11:10:24 AM GMT+02:00, Volkan Gezer <volkangezer at gmail.com> wrote:
>Merhaba,
>
>Ceviriler icin tesekkurler. Uzun zamandir sabit diskteki sorun ve
>kaybettigim özel anahtarlarim nedeniyle ilgilenemiyordum. Bugün
>cevirileri
>isledim.
>
>Kolay gelsin,
>

>Best regards,
>Volkan GEZER
>volkangezer at gmail.com
>
>21 Şubat 2017 19:32 tarihinde Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com>

>değil.
>işe.

Merhabalar,
Volkanim keske belirtseydin ben sen ilgileniyorsun diye dosyalari commit etmedim. Musait bir zamaninda seninle hangouts veya benzer bir platformdan konusalim su ceviri isini biraz daha koordineli hale getirelim. Ciftte dikis veya normalde aciliyeti olmayan ceviriler degilde islerin duzgun yuruyecegi bir platform yazalim diyorum.