"Kcm_pulseaudio.pot" ve "Plasma_applet_org.kde.plasma.volume.pot" Çevirileri

İbrahim Ethem Göl ethem578 at gmail.com
16 Mar 2017 Per 06:16:09 UTC

Merhaba.
"gui/trunk-kf5/team/tr/kde-workspace/" yolundaki "kcm_pulseaudio.pot" ve
"plasma_applet_org.kde.plasma.volume.pot" isimli dosyaların çevirilerinin
tamamlanmış hali ektedir. En kısa zamanda işlendiğini görmek dileğiyle :)

İndirme Adresi:http://dosya.co/v8fgkm90rcse/Çeviri.zip.html

Ek olarak depoya işleme işlemleri için gönüllü olmak istiyorum. Malum Kde
çevirilerinde işler farklı ilerlediği için depoya işlenmesi uzun zaman
alıyor. Örneğin Elementary OS çevirileri Launchpad üzerinden anında
işlenebiliyor. Çevirdiğim yazılımları birkaç gün içerisinde bilgisayarımda
kullanabiliyorum. Konu hakkında yetkili bir arkadaş ulaşabilirse memnun
olurum.