[Kde-i18n-sr] utaknuto

Slobodan Terzić githzerai06 на gmail.com
Сре Мар 23 18:36:53 CET 2010

Pozdrav,

> Мислим да се ту не појављују хард дискови...

Ovde grešiš, jer se pojavljuje sve što nije definisano u fstab-u (već ga
montira HAL), uključujući tu i particije na lokalnim diskovima. Uz to,
postoji i opcija da se prikazuju i kroz fstab montirane particije (poput
root, home, var, boot, tmp i tome slično).

> мени лично не смета та варијанта већ „утакнут “ ЦД или ДВД. ;)

Ne znam koliko si baratao sa tkz. „mixed mode CDovima“ (kako god da se
prevodi), koji na sebi imaju i audio staze i sistem fajlova. Oni se isto
prikazuju kao 2 uređaja, što je pomalo apsurdno.

Takođe, valja napomenuti da štagod da se stavi je samo ograničavanje štete.
Ovde nije problem u prevodu poruke, već baš u tome što izvorne poruke
barataju „uređajima“ (devices). Dakle, već na samom izvoru se cela ova
logika zanemaruje, osim ako postoji neko drugo (novo) značenje reči „device“
koje ja ne znam.

Pozdrav,
G.
HTML прилог је прочишћен..