[Kde-i18n-sr] utaknuto

Slobodan Simic slsimic на gmail.com
Сре Мар 23 19:08:23 CET 2010

On Tuesday, 23. March 2010. 18.36.53 Slobodan Terzić wrote:

> Ovde grešiš, jer se pojavljuje sve što nije definisano u fstab-u (već ga
> montira HAL),

не знам да ли је до мене и мог КДЕ-а 4.3.4 али ја на списку немам партиције
локалног диска иако нису монтиране кроз fstab

> Ne znam koliko si baratao sa tkz. „mixed mode CDovima“ (kako god da se
> prevodi),

ЦД мешаног режима ;)

> koji na sebi imaju i audio staze i sistem fajlova. Oni se isto
> prikazuju kao 2 uređaja, što je pomalo apsurdno.

слажем се...

> Takođe, valja napomenuti da štagod da se stavi je samo ograničavanje štete.
> Ovde nije problem u prevodu poruke, već baš u tome što izvorne poruke
> barataju „uređajima“ (devices). Dakle, već na samom izvoru se cela ova
> logika zanemaruje,

Закључак је, идимо на извор да тамо кукамо о уређајима који то нису ;)
За сада, док са извора не потече измењена верзија, ја сам ра́д да ограничимо
глупост са извора бар толико што ЦД/ДВД диск неће бити утакнут.