[Kde-i18n-sr] utaknuto

Slobodan Simic slsimic на gmail.com
Сре Мар 23 17:55:21 CET 2010

On Tuesday, 23. March 2010. 17.28.40 Slobodan Terzić wrote:
> Pozdrav,
>
> Meni se zapravo uopšte ne sviđa pojam „uređaji“ u tom kontekstu, baš zato
> što se uopšte ne mora raditi o uređaju. Recimo, ako je priključen jedan
>  hard disk sa nekoliko particija, ili upravo ovo što imenjak reče za CD i
>  DVD.

Мислим да се ту не појављују хард дискови... у ствари можда екстерни УСБ или
фајервајер...али и њих такође сврставамо у измењиве. С друге стране си у праву
јер утачињањем једног уређаја може се добити на листи 3 „уређаја“ који су у
ствари партиције на том једном диску... но то није била моја поента :) мени
лично не смета та варијанта већ „утакнут “ ЦД или ДВД. ;)