[Kde-i18n-sr] Kde-i18n-sr Digest, Vol 15, Issue 15

Filip Miletić filmil на gmail.com
Суб Дец 20 00:41:18 CET 2008

2008/12/19 <kde-i18n-sr-request на kde.org>

> Pa može se, recimo, zamijeniti npr. bugarski prevod, pa se u podešavanjima
> Skajpa izabere bugarski jezik. :)

Нека 'фала. Што би Бугари могли да имају свој локалитет, а ми не?

Додатно, својевремено када сам покушавао нешто слично, скајп просто није
хтео да ради са подметнутим преводом.

A naravno da sam zainteresovan.

Важи, убацићу твој превод што пре.  Помоћ ми треба да бисмо ускладили
преводе и терминологију.

> Htio sam i da kontaktiram odgovornog za Skajp Linuks izdanje, da uvrsti i
> srpski jezik. U prikački šaljem ono što sam ja uradio (trebalo bi možda još
> jednom pregledati).

Само напред.  То исто сам урадио пре једно годину дана и као одоговор добио
само — ништа.  Онда сам одустао.

Што се тиче „прикачке" мислим да се одавно, још и пре рачунара, одомаћио
„прилог".

HTML прилог је прочишћен..
Адреса: http://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-sr/attachments/20081219/af0b2c00/attachment.htm