[Kde-i18n-sr] Kde-i18n-sr Digest, Vol 15, Issue 14

Mladen Pejaković pejakm на gmail.com
Суб Дец 20 00:30:57 CET 2008

On Sat, 20 Dec 2008 00:07:56 +0100, Filip Miletić <filmil на gmail.com> wrote:

> Превод је за скајп, а направио сам скриптове који аутоматски генеришу
> издања
> за виндовс и линукс, у латиници и ћирилици, и то шаљу на 'нет.
>
> Разлог што превод за линукс није истакнут на страници је што српски
> локалитет није регистрован у скајповој извршној датотеци за линукс; тако
> да
> све и да преведеш на српски, још увек не постоји начин да превод заиста и
> уврстиш у скајп за линукс.  Да је глупо - јесте, али је чињеница.
>
> С друге стране, пошто превод за линукс садржи неке јединствене ниске,
> [...]

Pa može se, recimo, zamijeniti npr. bugarski prevod, pa se u podešavanjima Skajpa izabere bugarski jezik. :)
A naravno da sam zainteresovan. Htio sam i da kontaktiram odgovornog za Skajp Linuks izdanje, da uvrsti i srpski jezik. U prikački šaljem ono što sam ja uradio (trebalo bi možda još jednom pregledati).
Name: skype.tar.gz
Type: application/x-gzip