[Kde-i18n-fa] Need Help

Mohammad Ebrahim Mohammadi Panah mebrahim at gmail.com
Wed Feb 13 11:07:55 CET 2008

سلام،
راستش چند وقتی هست که من دارم روی واژه نامه و راهنمای ترجمه و قواعد ترجمه و
غیره کار می کنم و این شاءالله به زودی پایگاه
l10n.ir
برای میزبانی این جور چیزها (و بعضی امور دیگه) راه اندازی می شه. (البته هنوز
نشده و وقتی که شد خبرش رُ همین جا اعلام می کنم.) برای این کار هم به همکاری و
همفکری باتجربه ترها احتیاج هست. به این ترتیب برای این کار داوطلب هستم و به
زودی یک پیش نویش از قواعد ترجمه رُ برای تکمیل و تصحیح می دم خدمت اجتماع.
در ضمن من فعلاً (هر وقت فرصتی گیر بیارم!) دارم روی
kdebase
کار می کنم. اگر دوستان ترجمهٔ جاهای دیگه رُ شروع کنن خیلی بهتر هست. ولی اگر
براشون مهم هست که روی همین قسمت کار کنن، بیان هماهنگ شیم.
؟

--
        Mohammad Ebrahim Mohammadi Panah