[Kde-i18n-fa] Language name

Mohammad Ebrahim Mohammadi Panah mebrahim at gmail.com
Sat Feb 9 15:55:30 CET 2008

سلام،
ممنون از حسن لطف شما.

اما چند نکته:؟
* چرا این بحث ها را زودتر (و قبل از اعلام نظر شخصیتون و حداقل توی اون دو
روز) مطرح نکردید؟
* هیجان زدگی کار چندانی از پیش نمی بره (از اتهامی که به بنده وارد کردید می
گذرم)؛ آیا این نوع محافظه کاری ها کاری از پیش می بره؟
* طبق قراری که با مسئول محلی سازی کی.دی.ای گذاشته شد، زبان فارسی در کی.دی.ای
۴.۰.۲ خواهد آمد. چون با ترجمه های اخیر، ترجمهٔ قسمت
essentials
به صددرصد رسیده.
* این دوستان پیش کسوت که این همه سنگ تلاش و کار را به سینه می زنند، توی یکی
دو سال اخیر چه کاری کردند؟ و چرا کس دیگری که می خواد کار کنه این قدر باهاش
مخالفت می کنند؟
؟

--
        Mohammad Ebrahim Mohammadi Panah