[Kde-i18n-fa] Salaam Doostan!

Mohammad Ebrahim Mohammadi Panah mebrahim at gmail.com
Mon Feb 4 09:09:36 CET 2008

نسخهٔ ۳.۵ مربوط می شه به پروژه ای که طرح ملی داده بود؛ درسته؟
فکر می کنم تا حدی برنامه رُ توضیح دادم. اما انتظار نداشته باشید الآن تا جزئی
ترین جزئیاتش رُ هم بدونم! در ضمن وقتی گروه همدل و یکصدا باشن، می شه برنامهٔ
کار رُ به صورتی هوشمند به مرور زمان تغییر داد و بهتر کرد.
خوشحالم که شما هم با تغییر نام موافق هستند. پس بی زحمت یک نامهٔ رسمی به
kde-i18n-doc
بزنید و تصمیم گروه رُ اعلام کنید.
اما در مورد کار باید بگم که بالأخره باید از یه جایی شروع کرد. این هم درست
نیست که بگیم «اول باید کار تموم شه، بعد حرف بزنیم» (البته این جا هم کسی این
رُ نگفت!). من شروع کردم به ترجمه و به لطف خدا، الآن قسمت «ضروری ها» ۱۰۰٪
شده. یعنی می تونیم با نسخهٔ ۴.۰.۲ منتشر بشیم! الآن هم دارم کارم روی
kdebase
رُ ادامه می دم.
(توی ترجمه هم سعی کردم شبیه گروه قبلی بشه فعلاً تا یکدستی از بین نره، تا
بعد...)
؟

--
        Mohammad Ebrahim Mohammadi Panah