Darreres esmenes en el Krita

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Wed Nov 30 05:29:26 GMT 2022

  Hola,
  Doncs seguirem el Termcat, però segueix sent un defecte per al DIEC. Regressió! Només està a trunk i se n'està parlant... Ja canvio també les regles amb una nota.
  Quant a l'altra:
  Els pintors també en diem truges (parlar bulgar -o no culte- i no recollit a cap diccionari) i serres (sí recollit). En el sentit de maquillar, aquestes han de ser fermes i molt suaus mitjançant un tractament. En definitiva, no és el que veiem a l'animal.
  L'alternativa crec que crearà confusió, doncs ja s'empren per a una altra categoria de pinzell.

Sent from Yahoo Mail on Android