Demandant i demandar

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Thu Sep 21 18:16:38 UTC 2017

Hola,

Estic amb tú, «sol·licitant» segurament és una de les millors traduccions
per "supplicant". Però tenint en compte el context (WPA-supplicant) i les
traduccions de la resta dels equips (
https://www.softcatala.org/recursos/web_search.py?source=supplicant&target=&project=tots)
que majoritàriament són per «suplicant», proposo que en aquest context es
tradueixi de manera homogènia («suplicant»). Cal tenir en compte que es
refereix a una combinació de maquinari i programari, i que el concepte de
submissió hi escau (hi ha un punt d'accés al qual es connecten els
dispositius "supplicants").

En altres possibles contexts (no n'he trobat cap a KDE), segurament serà
més apropiat traduir-ho per «sol·licitant».

Salutacions,

El dia 21 de setembre de 2017 a les 11:14, Orestes Mas <orestes at tsc.upc.edu>
ha escrit: