Demandant i demandar

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Wed Sep 20 19:19:17 UTC 2017

Bàsicament són missatges relacionats amb el WPA-supplicant. Per exemple:

/kde-stable-kf5/l10n-kf5/ca/messages/kde-workspace$ cat
plasmanetworkmanagement-kded.po |grep supplicant
msgid "Authorization supplicant disconnected"
msgid "Authorization supplicant's configuration failed"
msgid "Authorization supplicant failed"
msgid "Authorization supplicant timed out"

Per aquest motiu proposava traduir-ho per «suplicant» com la resta d'equips.

Salutacions,

Josep Ma. Ferrer

El dia 20 de setembre de 2017 a les 0:12, Albert Astals Cid <aacid at kde.org>
ha escrit: