Re: Re: Proposta de correcció

David2 rbndavid at gmail.com
Tue Nov 21 14:21:43 UTC 2017

Hola,

El que va motivar el suggeriment de correcció és la manca de puntuació a la
seqüència. El mínim és una coma; tot i que uns dos punts, en funció del que
hi hagi a continuació, no estarien del tot fora de lloc.

A més a més, si l'original és "Plasma, by KDE", jo ho hauria traduït sense
pensar-hi gaire com a "Plasma, de KDE", correcte i breu com l'original, tot
i que també em sembla adequada la menció explícita a la comunitat. L'ús o
no de l'article en aquest cas és una qüestió d'estil i no pas de correcció
lingüística.

Cordialment,

David M.

El dia 20 de novembre de 2017 a les 20:28, Josep Ma. Ferrer <
txemaq a gmail.com> ha escrit: