Re: Suggeriment de traducció al Kmail

David2 rbndavid at gmail.com
Thu Jan 19 20:19:20 UTC 2017

Hola,

Al gestor de paquets Muon (versió 5.6.0) hi ha una frase que diu el
següent:
"S'estan efectuan el canvis".
Hi falta una essa. I seria millor que hi digués "S'estan aplicant els
canvis". En altres casos és millor traduir "performing" per simplement
"fer".

Moltes gràcies per l'atenció.

David

El dia 20 de desembre de 2016 a les 20:08, Josep Ma. Ferrer <
txemaq a gmail.com> ha escrit: