Fwd: Timeline Translate to Catalan

Baltasar Ortega baltolkien at gmail.com
Tue Jan 17 21:04:46 UTC 2017

Hola:
Crec que el millor serà que els traductors, fent ús de les teves
indicacions, facen un repassada del que han enviat. Estic segur que ho
faran millor en una segona versió.
Salut

Salutacions

Baltasar

Visiteu el meu bloc:
http://www.kdeblog.com/
P Us cal imprimir-ho? Protegim el medi ambient

El dia 17 de gener de 2017 a les 21:41, Josep Ma. Ferrer <txemaq at gmail.com>
ha escrit: