[kdecat] «Suport»

orestes orestes at tsc.upc.edu
Sun May 29 22:26:47 UTC 2016

A 2016-05-29 22:02, Josep Ma. Ferrer escrigué:

> En la meva opinió, la traducció no és del tot correcta. Seria més entenedora
> així (i mantenint la longitud):
>
> Original: Support for SOCKS5 proxy in ICQ protocol (before only HTTP type was
> supported)
> Traducció corregida: Implementació de l'intermediari SOCKS5 en el protocol ICQ
> (abans només s'implementava el tipus HTTP)
>
> És a dir, s'ha implementat la funcionalitat de l'intermediari SOCKS en el
> protocol ICQ.

Aviat això semblarà l'obra de teatre "per un sí o per un no" :-)

D'acord en la majoria del teu missatge. Deixa'm fer una puntualització
sobre aquest darrer punt:

No s'implementa l'intermediari (el proxy) sinó la funcionalitat que
permet --en aquest cas-- al protocol ICQ utilitzar aquest intermediari
per esquivar un tallafocs. En aquest sentit la part de la meva traducció
que està entre parèntesi és errònia (ho sento em vaig concentrar molt en
la primera part i no em vaig fixar gaire en la segona :-( ), però la
primera part que proposes no em convenç tampoc pel mateix motiu.

Què tal una redacció fusionada i revisada, del tipus:

"Implementació de la comunicació via intermediaris de tipus SOCKS5 en el
protocol ICQ (abans només s'implementava el tipus HTTP)"

Orestes.