Joan Montané jmontane at softcatala.org
Wed Apr 16 08:18:54 UTC 2014

El dia 15 abril de 2014 23.40, Antoni Bella Pérez
<antonibella5 a orange.es>ha escrit:

> El Dimarts, 15 Abril de 2014, a les 21:51:59, Joan Montané va escriure:
>

> Podríeu considerar l'opció d'uniformitzar la traducció cap a "D'acord"?
>
>   Hola Joan
>
>   Es tractava d'això mateix. I ja està fet! ;-)

Molt bé, ho havia entès just a la inversa, :-)

  De fet. Tinc una llarga llista de traduccions que les prefereixo d'una
> altra
> manera, i una en especial que ens ha agafat a tots per sorpresa, «blog».

Al projecte de recursos de SC estem preparant una extracció terminològica,
per a detectar inconsistències en les traduccions de cada projecte i
facilitar que dins d'un mateix projecte la terminologia sigui el més
uniforme possible. De seguida que tinguem l'informe us el faig arribar.

Joan Montané