[kdecat] Traducció de kdenlive

Juan M herrej01 at gmail.com
Tue Mar 10 15:48:48 UTC 2009

Hola,

com podeu veure sí, estic actiu i sí, estic en contacte amb l'equip de
traducció al català de KDE (de fet vaig contactar fa gairebe 2 anys per
demanar assesorament i ajut, però davant la manca de resposta en aquell
moment vaig tirar pel dret).

No se quina versió de Kdenlive feu servir. La darrera (7.1) està gairebe
tota traduïda i, dins dels meus coneixements de video, prou decent. Per la
traducció no técnica faig servir les directrius de SoftCatalà .

Tot i aixó, qualsevol ajut es benvingut. Si voleu fer correccions o aportar
idees estaré més que agrait.

Salutacions.
Joan M.

PD. Pau, quan et refereixis a una persona en un missatge procura no fer
servir això de "un tal". No queda massa bé.[?]