[kdecat] Traducció de kdenlive

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Tue Mar 10 19:03:56 UTC 2009

On Dimarts 10 Març 2009 16:48:48 Juan M wrote:
> Hola,
>
> com podeu veure sí, estic actiu i sí, estic en contacte amb l'equip de
> traducció al català de KDE (de fet vaig contactar fa gairebe 2 anys per
> demanar assesorament i ajut, però davant la manca de resposta en aquell
> moment vaig tirar pel dret).

Ostres, Joan. Com a membre de l'equip del KDE sento la manca de resposta. No
sóc conscient d'haver llegit cap demanda d'ajut per traduir el kdenlive, però
(suposo que com la majoria de nosaltres) rebo tants missatges diaris que
perfectament se m'hauria pogut passar. Ocasionalment col·laboren a aquest
descontrol els canvis de distribució, actualitzacions, el pas a KDE4...

> No se quina versió de Kdenlive feu servir. La darrera (7.1) està gairebe
> tota traduïda i, dins dels meus coneixements de video, prou decent. Per la
> traducció no técnica faig servir les directrius de SoftCatalà .

Jo faig servir sempre la versió del SVN, compilada amb el Kdenlive Build
Wizard ([1])

[1]  http://www.kde-
apps.org/content/show.php/Kdenlive+Builder+Wizard?content=85826

> Tot i aixó, qualsevol ajut es benvingut. Si voleu fer correccions o aportar
> idees estaré més que agrait.

No sé què farà el Pau, però per part meva faré una ullada al .PO i ja enviaré
a aquesta llista (a la que veig que estàs subscrit) les observacions que vagi
veient.

Cordialment,

Orestes Mas