[kdecat] Traducció de kdenlive

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Tue Mar 10 09:50:39 UTC 2009

El Dimarts, 10 de març de 2009 07:57:53 en Pau Iranzo ha escrit:
> Bones
>
> Sabeu qui porta la traducció de kdenlive?. La traducció actual és prou
> incompleta, a més de seguir uns "criteris propis"... A la pestanya de
> traducció posa que l'ha traduït un tal: Joan M. Herrera
> herrej01 at gmail.com
>
> Sabeu si és a dins de la comunitat de traducció de kde al català?. Si
> no, ja em posaré en contacte amb ell.

Jo darrerament he estat treballant força amb el Kdenlive (a nivell d'usuari) i
he reportat alguns bugs. També vaig pensar en continuar i esmenar la
traducció, però encara no he fet el pas de contactar amb el traductor inicial
a veure si encara és actiu o no. Volia fer-ho aviat, quan tingués una mica de
temps (il·lús de mi!). Crec que és un pas que cal fer per tal d'evitar "forks"
innecessaris.

Si estàs interessat a traduir-lo, ens podríem coordinar per fer-ho plegats. Et
sembla?

Orestes Mas.