[kdecat] OffTopic: Re: (sense assumpte)

Aleix Pol aleixpol at kde.org
Tue Apr 28 23:32:44 UTC 2009

<:(
**l'aleix es tapa el cap amb les mans**
Perdoneu la meva manca de tacte.

ja que hi som, algu s'anima a venir al release party d'ubuntu? es el 9 de
maig a terrassa. hi ha unes quantes xerrades
https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/JauntyJackalope no pel que pugui
explicar jo, però vaja, si els convencem de que existeix món fora d'ubuntu
igual em donaré per satisfet.

Vagi bé!
Aleix