[kdecat] OffTopic: Re: (sense assumpte)

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Wed Apr 29 14:25:05 UTC 2009

A Dimecres, 29 d'abril de 2009, Aleix Pol va escriure:
> ja que hi som, algu s'anima a venir al release party d'ubuntu? es el 9 de
> maig a terrassa. hi ha unes quantes xerrades
> https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/JauntyJackalope no pel que pugui
> explicar jo, però vaja, si els convencem de que existeix món fora d'ubuntu
> igual em donaré per satisfet.

Jo tinc la intenció d'anar-hi, el màxim temps que les obligacions familiars em
permetin. De fet, també sóc del LoCo team d'ubuntu, tot i que és força
desmotivador veure com el KDE és reiteradament menystingut dins d'ubuntu.
Sense anar més lluny, abans anunciaven kubuntu i xubuntu a la pàgina
principal, però ara això ha desaparegut.

I això que fa poc han llogat desenvolupadors per dedicar-se a kubuntu
específicament... francament, no ho entenc. Si tingués més tirada a les
teories conspiratòries, diria que ara que la superioritat tecnològica del KDE4
s'ha convertit en una amenaça per al Gnome, estan fent els possibles per
amagar el primer.

Orestes.