[kdecat] Traducció del digiKam

Joan Sanz joansanzrab at gmail.com
Sat Jan 21 13:29:58 UTC 2006

Quant a allò de l'arxiu en lloc de fitxer, tens raó. Se m'ha passat!

Quant a allò del semblar forçat, he traduït de manera que l'advertència siga
més directa (o almenys això és el que em sembla; la frase anglesa és massa
"circumloquial", de fet nosaltres som molt més directes donant indicacions,
per això de vegades ens resulten tan estranyes o rebuscades algunes
traduccions), i a més he respectat el que diu la guia d'estil de Softcatalà,
que considera el "be about to" com un calc de l'anglès que s'ha d'evitar,
cosa amb la qual estic personalment d'acord, tot i que la solució que
aporten tampoc em convenç, però tot i he així he traduït segons recomanen.

http://www.softcatala.org/projectes/eines/guiaestil/guiaestil.htm#2.21.3.%20About

Aquesta frase en concret jo la traduïiria així:

"Aneu a esborrar una fotografia, si ho feu no la podreu recuperar"
"Aneu a esborrar una fotografia, i els fitxers esborrats no es poden
recuperar"

De fet, traduir correctament és moooolt difícil, o almenys a mi m'ho sembla,
però també aprens, :)

T'envie adjunt un document traduït del KOffice. Com els hauria d'agafar?
Te'ls demane a tu?

El 20/01/06, Albert Astals Cid <aacid at kde.org> ha escrit: