[kdecat] Spinbox

Joan Sanz joansanzrab at gmail.com
Sun Feb 5 16:32:09 UTC 2006

Per cert, "decrementar" no existeix ni al GDLC ni al DIEC, però sí el
substantiu masculí "decrement". Supose que en sou conscients i que preferiu
el neologisme a verbs com "disminuir", "reduir", "minvar", "rebaixar",
"decrèixer", "baixar"...

Si és per mantenir l'arrel en tots dos antònims, com fa l'anglès, cosa que
en principi no tenim per què fer en català, podria emprar-se la parella:
"acrèixer-decrèixer", però personalment em sembla tan cacofònic (però menys
"escatofònic", si em passeu el mot), com "decrementar": in-, de-, ex-...

El 04/02/06, Antoni Bella <evasten5 at yahoo.es> ha escrit: