[kdecat] Spinbox

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Sat Feb 4 20:11:37 UTC 2006

  Hola

 --- Sebastià Pla i Sanz <sps at sastia.com> escribió:
> Hola,
>
> M'he trobat aquest bonic terme al KOrganizer. És
> aquella caixeta amb una
> fletxa amunt i una avall i un número. Pots escriure
> el número directament o
> clicar a les fletxes per incrementar o decrementar
> el número.
>
> No l'he trobat traduïda ni al Termcat ni a
> Softcatalà. Les vegades que surt al
> KDE havíem fet servir "caixa de valors" o bé ens
> havíem escapolit de
> l'escomesa com diria en Puyal.
>
> A falta de res millor l'he traduïda com a
> "comptador". La frase és:

> [...]

  Arreu on l'he vist he emprat "caixa incrementadora"
o "caixa selectora", tot depenent del context a on
sortia. Podeu consultar la "Guia visual del KDE":

<http://docs.kde.org/stable/ca/kdebase/visualdict/visual-dictionary.html#widget-table>

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca