[kdecat] Hola!

Joan Sanz joansanzrab at gmail.com
Tue Nov 15 17:22:52 UTC 2005

D'acord, doncs. Anem per feina a veure com va! He mirat ací:

http://i18n.kde.org/stats/gui/trunk/ca/extragear-graphics/index.php

i m'agradaria traduir aquest arxiu, que és un .pot:

desktop_extragear-graphics_digikam.pot<http://websvn.kde.org/*checkout*/trunk/l10n/templates/messages/extragear-graphics/desktop_extragear-graphics_digikam.pot>

svn co -N svn://anonsvn.kde.org/home/kde/trunk/l10n
cd l10n
svn co svn://anonsvn.kde.org/home/kde/trunk/l10n/templates
svn co svn://anonsvn.kde.org/home/kde/trunk/l10n/ca

De moment sols tinc això al directori que m'he creat per guardar el
material, anomenat kde-ca

Si m'assigneu l'arxiu, què he de fer? Es tracta de carregar-lo en kbabel,
traduir, generar el .po corresponent i enviar-vos-el a aquesta llista?