[kdecat] Hola!

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Tue Nov 15 14:17:42 UTC 2005

A Dimarts 15 Novembre 2005 13:34, Joan Sanz va escriure:
> Hola, perdoneu una altra vegada però em tem que el que he llegit no és prou
> per saber quina és la dinàmica general del procés de traducció. No sé com
> escollir un programa: des d'on ho faig? com?
Des del teu cap i aquesta llist, primer penses, m'agradaria traduir el
ngiasaf, llavors ens ho dius i si no hi ha ningú fent-ho, quedes assigna't a
aquest fitxer.

> Em vaig baixar allò (segons em
> va indicar un noi, però no tinc idea de com emprar el subversion d'una
> manera regular, és a dir, quin és el seguit d'ordres habituals que calen en
> traduir un fitxer).
Subversion no té res a veure amb traduir fitxers, és només un sistema de
guardar fitxers i la seva història de canvis.

> He buscat arxius .pot en allò que em vaig baixar i no
> hi he trobat res...
Perque no et vas baixar la carpeta de les plantilles (templates), has mirat
l'enllaç del missatge de la llista que et vaig enviar de com usar subversion?

> Després, sembla que després de traduir cal compilar
> alguna cosa però tampoc tinc gens clar de què es tracta.
Si vols provar la traducció tens que passar-la a un format que els programes
entenguin.

> I finalment sembla
> que cal remetre-vos el fitxer traduït (un .po, imagine).
Si no l'envies no podrem posar-la al servidor subversion (només jo i en
Sebastià tenim accés d'escriptura)

> Això de compilar
> és per provar la traducció al pc propi?
Si

> O és un pas necessari absolutament
> abans de trametre la traducció?
No

> Cal tenir el KDE de svn per poder traduir?
No

Albert