[kdecat] Rekall en Català em falten alguns termes

joan joan.roque at wanadoo.es
Thu Nov 18 22:35:49 UTC 2004

Bona Nit
Estic intentant enllestir la traducció de l'arxiu .po del Rekall i em
falten alguns termes per traduir, els llisto per veure si em podeu
suggerir els termes o algun lloc on anar a buscar-los

_statement timeout_

Source field _lacks_ trailing qualifie

_Nested_ _slot_ elements

_Player %1/%2 does not have a _widget

_i sobre tot

Insufficient (%1) values for _placeholders
__Tabber_ page
Sobre tot necessito ajuda pel que fa referència a placeholders, Tabber i
slot ja que no se trobar una bona traducció (no se si hi ha alguna
traducció alternativa a slot que no sigui ranura)

Moltes gràcies
Joan Roqué