Double-click consistency in KDE

Thomas Olsen tanghus at gmail.com
Wed Aug 26 21:01:23 BST 2009

On Wednesday 26 August 2009 18:56:25 Peter Lewis wrote:
> Is there any way to control this? I can find none up to KDE 4.2. In "System
> Settings" -> General you can click on "Keyboard & Mouse" and its background
> turns blue! WoW! Double-click and you can get to Mouse Settings where you
> can select "Single-click to open files and folders" (single-click YuK)
> which I do have selected, but still have to double-click when negotiating
> Open Document in Okular.

Here I use Okular Version 0.9 on KDE 4.3 and when I do CTRL-O and select a file
with *one* click it opens the file.

--
Best Regards / Med venlig hilsen

  Thomas Olsen

Til uvedkommende, der læser med: Der er ingen grund til at læse min mail.
Jeg har intet at gøre med FARC, al-Jihad, al-Qaida, Hamas, Hizb al-Mujahidin
eller ETA.
Jeg har aldrig gjort Zakat, går ikke ind for Istishad, har ikke lavet en
bilbombe eller kernevåben og jeg ved dårligt nok, hvad Al Manar og бомба
betyder.
Men tak for den udviste interesse