Krita Çevirileri

Emir SARI emir_sari at icloud.com
6 Tem 2023 Per 15:56:10 BST

Selam,

> Pluffer Fish <smallhacker709 at gmail.com> şunları yazdı (6 Tem 2023 16:45):
>
> Çok üzgünüm kde çeviri ekibine yardım etmek isterdim ama ben krita adlı uygulamayı çevirmek için kaydolmuştumda forumlarda yazdığım zaman kde çeviriye kayıt olmam lazım olduğu söylenmişti. İsterseniz krita uygulamasının çevirisine yardım edebilirim.

Ayrı konular için var olan bir iletiyi yanıtlamak yerine listeye yeni bir genel ileti gönderin. Konuyu da iletmek istediğiniz konuya göre değiştirebilirsiniz.

Krita çevirileri burada[1] ve şu anda indirilebilir olan 5.1 ve yakında çıkacak olan 5.2 için neredeyse tümüyle yeniden yapıldı. Bir hata bulduysanız lütfen önce dosyadan son durumunu kontrol edip sonra geri dönüş yapın.

Saygılarımla,
Emir (𐰽𐰺𐰍)

** E-posta yalın kalmalı
** Düz metin iletiler kullanın