Re: KDE takvimindeki resmi ve dini günler

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
28 Mayıs 2017 Paz 13:45:47 UTC

24 Mayıs 2017 04:02 tarihinde Ömer Fadıl USTA <omerusta at gmail.com> yazdı:

> [...]
> kullanilmamasi yonunde.
>

> Simdi kontrol ettigimde diyanetin takvimi ile hicri takvimin uyustugu
> gorunuyor yani
> hicri degerleri kullanabiliriz gibi. Ama simdi ki durumda KDE altinda
> hicri takvim destegi konusunda
> hicbir bilgim yok cunku ilgili tarihlerde KDE4 mevcuttu ve yeni KF5
> ile birlikte KCalendarSystem
> ne oldu veya KF5 de hicri takvim kullanim imkani varmi hicbir bilgiye
> sahip degilim.
>
> Volkan senin vaktin varsa bunu bir arastirabilir misin ? Ozellikle

Hicri takvimi kullananlara baktigimda yaptigim degisiklik uyuyor gibi
görünüyor. Hicri din takvimi kullanan ülkeler de benim yaptigim sekilde
kullanmis.

> Veya Volkan senden soyle birsey rica etsem , su siralar sistemimde
> linux kurulu degil ( ayip ayip )
> bu nedenle sana zahmet oncelikle Hasan in hazirladigi dosyayi commit
> edelim hemen akabinde
> sen vakit bulursan o arap lokalinin nasil kullandigini gorup sendeki
> elimde hala kopyasi var dedigin
> dosyadaki ilgili duzeltmeleri hakanin dosyaya patchleyip son seklini
> tekrar commit edebilir misin ?

Önerim su sekilde. Ben buldugum dosyanin icine Hasan'in ekledigi günleri de
ekledim. Bunu KDE Commit'e göndereyim ve incelenin. Zaten onlar da bir
süphe bulursa sorunu cözene kadar Hasan'in dosyasini göndereyim.