Re: KDE takvimindeki resmi ve dini günler

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
31 Mayıs 2017 Çar 06:36:57 UTC

Selamlar tekrar,

Dosyayi incelemeye gönderdim [1] ve bakimci depoya gönderdi [2].

Neon kullanan arkadaslar varsa ve test edebilirlerse cok iyi olacak. Yoksa
bir sonraki güncelleme ile calisip calismadigini görecegiz.

Kolay gelsin,

[1] https://phabricator.kde.org/D6009
[2] https://cgit.kde.org/kholidays.git/commit/?id=
3f1a5dfa74b155d25c5d868ca912252403540829

Best regards,
Volkan GEZER
volkangezer at gmail.com