RE: Kde 4.14 çevirileri

hasan kiran sunder67 at hotmail.com
22 Eki 2014 Çar 22:32:09 UTC

Date: Thu, 23 Oct 2014 01:03:25 +0300
Subject: Re: Kde 4.14 çevirileri
From: kaanozdincer at gmail.com
To: kde-l10n-tr at kde.org

Aynen.

KF5 'de şunu gördük;
Bir çeviri yapıyoruz. Daha sonra yenileri geliyor. Ve bazı çeviriler boşa gidiyor. Siliniyor.
O yüzden stable üstünden gitmiştik.Benim anladığım bu KDE5 'in 3 farklı dala ayrılması felan, bu işlerin düzenini biraz değiştirmiş.

Boşa gidiyor dediğiniz çeviriler geliştirme dalı olduğunda devamlı yeni dizgeler eklenebiliyor veya imla hataları düzeltiliyor budan dolayı bol bol değişim oluyor.
Bir diğer konu takip ettiğim kadarı ile  kf5 uygulamaları tamam lanmadığından  qt5-kf5 uyarlaması yapılan uygulamalar yavaş yavaş kf5 dalına taşınıyor.Taşınırken  kde4 geliştirme dalındaki çevirileri çekiliyor.Taşımadan sonra çıkarılan dizgeler veya eklenen dizgeler sonucunda dosyalar şekilleniyor.
Sorun yoksa bizim için iyi tabi ki.

İyi çalışmalar.

Yanlış alarm :).

İki dizinde ben takip etmeyeli bayağı bir farklılık oluşmuş. Bu

şekilde devam edebiliriz.

Best regards,

Volkan GEZER

volkangezer at gmail.com

22 Ekim 2014 23:39 tarihinde Volkan Gezer <volkangezer at gmail.com> yazdı:

> Acaba stable yerine trunk çevirmeniz mümkün değil mi? Birleştirmeleri

> Lokalize ile yapıyorum ve otomatik olarak stable dizinine mevcut

> dosyaları da kopyalıyor.

> Best regards,

> Volkan GEZER

> volkangezer at gmail.com

>>> Selamlar,

> [...]

>>> svn://anonsvn.kde.org/home/kde/branches/stable/l10n-kde4/tr/messages

>>> http://kde.ozdincer.com:8080/kde4-messages-2-tr-kdepimlibs.zip

kde-l10n-tr at kde.org

--
-----