RE: Yeni Gönderim

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
Wed Jan 30 12:58:01 UTC 2013

Merhabalar,

Ben de cakisma olacagi dusuncesiyle hicbir dosya cevirmedim. Suan sadece
varolan cevirilerin yazim hatalarina bakiyorum.

Suan kim hangi çeviriyi yaptigini yazabilirse liste daha aktif olana kadar
gecici olarak sorunu cozebiliriz. Listenin acilmasi disindaki gelismelerden
de henuz bir bilgim yok maalesef.

Volkan GEZER