Son gelismeler

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
Sun Jan 27 20:01:23 UTC 2013

Merhaba

27 Ocak 2013 20:47 tarihinde Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com> yazdı:

> yerellestirme at kde.org.tr listesi hala bir şekilde çalışıyor ama arşivleri
> açık değil bildiğim kadarıyla. Dün bu listeye bir mesaj attım ve listeden de
> iki mesaj aldım.

Hmm. KDE.org arşivlerin en son 2008de bittiğinden etkinlik olmaması
sebebiyle dahili bir posta listesi açtı.

> Bu ileti dizisine sonraki cevabınızdan önce isterseniz tekrar üye olmayı bir
> deneyin. Kesin olarak emin olabiliriz böylece.
>
> yerellestirme-request at kde.org.tr adresine subscribe başlıklı bir mesaj
> gönderebilir, gelen e-postadaki bağlantıyı açtıktan sonra, bir sonraki
> mesajınıza yerellestirme at kde.org.tr adresini CC'leyebilirsiniz.

Evet daha önceden bunu yaptım ancak 3 gün boyunca request'ten
ulaşılamadı hatası gelmişti. Bunu da bildirmiştim.

> Şu an KDE yerelleştirmeleriyle ilgili olan herkes yerellestirme at kde.org.tr
> olduğu için ayrıca bir bilgilendirme yapmama gerek sanırım.
>
> Aşağıdaki sayfa zaten kde-l10n-tr güncellenmiş. Bu sayfayı siz
> güncellediyseniz / güncellettiyseniz ayrıca ekran görüntülerine vs. de el
> atarsanız / attırırsanız harika olur.

Ben Kubuntu dağıtımı kullanıyorum. Eğer sakıncası yoksa onun ekran
görüntülerinden koyabiliriz. Ancak bir tercihiniz varsa o da uygundur
:).

> [...]
> almaması. Ertan Güven bunları kontrol ederek çevirmen bilgilerini bize
> iletirse iyi olur. Çevirmen bilgisi olmayan çeviri dosyaları şöyle:
>
> calligra.po
> CommentShape.pot
> planrcpsplugin.pot
> PluginShape.pot
> TemplateShape.pot
> ThreedShape.pot
> VectorShape.pot
> VideoShape.pot"
>
> Daha sonra yerellestirme listesinden Hasan Kıran iki çeviri dosyası üzerinde

Hmm ben de düzenlemeler ve eklemeler yapmıştım ancak henüz commit
etmemiştim. Listeden/Listeye de mesaj gelmediğinden/gitmediğinden
haberim olmadı maalesef. Şuan mesajım iletilecek mi kontrol de etmiş
olabiliriz en azından.