Son gelismeler

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
Sun Jan 27 20:28:05 UTC 2013

27 Ocak 2013 22:01 tarihinde Volkan Gezer <volkangezer at gmail.com> yazdı:

> Ben Kubuntu dağıtımı kullanıyorum. Eğer sakıncası yoksa onun ekran
> görüntülerinden koyabiliriz. Ancak bir tercihiniz varsa o da uygundur
> :).

Bana uyar, yer kalırsa benim şu anki Fedora 18 masaüstü görüntüsünü de bir
yere ekleyebilirsiniz :)

http://wstaw.org/m/2013/01/27/plasma-desktopkW1443.png

> Hmm ben de düzenlemeler ve eklemeler yapmıştım ancak henüz commit
> etmemiştim. Listeden/Listeye de mesaj gelmediğinden/gitmediğinden
> haberim olmadı maalesef. Şuan mesajım iletilecek mi kontrol de etmiş
> olabiliriz en azından.

yerellestirme ve kde-l10n-tr listelerinden yalnızca yerellestirme listesine
üye olup Volkan Gezer'in son mesajını görebilen kimse var mı? Ben iki
listeye de üye olduğum için doğrulama yapamıyorum.

--
Anıl Özbek