RE: Calligra 2.6.1 sürümü 20 Şubat'ta (Düz Metin)

hasan kiran sunder67 at hotmail.com
Thu Feb 14 19:04:04 UTC 2013

> From: ozbekanil at gmail.com
> Date: Thu, 14 Feb 2013 20:14:17 +0200
> Subject: Re: Calligra 2.6.1 sürümü 20 Şubat'ta (Düz Metin)
> To: kde-l10n-tr at kde.org

> Merhaba,

> Bu oranı biraz daha artırabilirsek harika olur. Türkçe için de bir
> yerelleştirme arşivi sunmaları için çeviri oranının %'de kaç olması
> gerekiyor? Tahminen %70 veya %75'tir ama yine de kesin bir bilgi olsa
> iyi olur.

http://i18n.kde.org/stats/gui/trunk-kde4/team/en_GB/calligra/
Çeviri oranı  uygulamalar: %71   belgelendirme : %14  çevirisi mevcut

Destek verilen diller ile çeviri oranlarını karşılaştırdığımızda %70 üzerinde dil desteği veriliyor.

Calligra dil paketleri
http://master.kde.org/stable/calligra-2.6.0/calligra-l10n/

Calligra çeviri dosyaları
http://i18n.kde.org/stats/gui/trunk-kde4/package/calligra/