Re: Calligra 2.6.1 sürümü 20 Şubat'ta (Düz Metin)

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
Thu Feb 14 18:14:17 UTC 2013

14 Şubat 2013 17:46 tarihinde hasan kiran <sunder67 at hotmail.com> yazdı:
> Selam,

Merhaba,

> Uygulamalar
> Toplamda çeviri oranı % 61 olarak gözüküyor.[ 2 ]

Bu oranı biraz daha artırabilirsek harika olur. Türkçe için de bir
yerelleştirme arşivi sunmaları için çeviri oranının %'de kaç olması
gerekiyor? Tahminen %70 veya %75'tir ama yine de kesin bir bilgi olsa
iyi olur.

> krita.po

2.6.1 için yetiştirebilir miyim bilmiyorum ama şu an üzerinde
çalışıyorum bu dosyanın, listenin bilgisine.

> Belgelendirme
> Toplamda çeviri oranı % 24 olarak gözüküyor.[ 3 ]
>
> Çevirisi tamamlanmış dosya bulunmamakta.

Bunlara da sıra gelir umarım :)

İyi akşamlar,
--
Anıl Özbek