Lokalize betikleri

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
Wed Feb 13 16:47:40 UTC 2013

Merhaba,

others/enzyme.po
calligra/words.po

Dosyalarını gönderdim.

Yalnız Style kelimesi, daha önceden Biçem olarak çevrilmişti. Acaba
değiştirmeli miyiz sizce? Şuanki çevirilerde Biçim olarak çevrilmiş.

Lokalize betikleri arasına belki çeviri testini de koyabiliriz. Ben bunun
için dışarıdan çalıştırdığım bir betik kullanıyorum:

Trunk içerisinde ceviri_uygula.sh olarak geçiyor. Belki bunu da
yapabilirsek faydalı olabilir.

http://websvn.kde.org/*checkout*/trunk/l10n-kde4/tr/ceviri_uygula.sh?revision=1338266

Eklediğiniz betikleri de deneyeceğim.