Re: KDE Cuzdan Yöneticisi

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
28 Nis 2013 Paz 12:17:49 UTC

Merhaba,

28 Nisan 2013 14:02 tarihinde Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com> yazdı:
> Merhaba,
>
> KDE Cüzdan Yöneticisi'nde yirmi tane ifadenin elden geçmesi
> gerekiyordu, bunlardan on dokuz tanesini hallettim. KDE'ye
> gönderebilirseniz sevinirim:
>
> https://www.dropbox.com/sh/nsgkfek920i2qsd/Rkro28KuU5/kde/kwalletmanager.po
>
> Kalan bir tane şu: KSqueezedTextLabel. Çeviri belleğinden görebildiğim
> kadarıyla daha önce Durum Etiketi ve KSıkışıkMetinEtiketi olarak
> çevrilmiş. Bu ifade neden çevrilebilir durumda bilen var mı?

Almanya ve Ukrayna dosyalarına baktığımda bunu çevirmeden
göndermişler. Ben de akregator'de de yer alan bu metni özgün biçiminde
yazdım ve o şekilde gönderdim. Kwallet Proje dosyasına
(https://projects.kde.org/projects/kde/kdeutils/kwallet/repository/revisions/master/show/src/manager)
baktığımda kullanımını da göremedim.

Eğer önerisi olan varsa, tekrar gözden geçirebiliriz.