Turkiye'deki Tatil Gunleri

Ömer Fadıl USTA omerusta at gmail.com
16 Nis 2013 Sal 00:10:16 UTC

Bu kadar şey ekledik ama kandiller ( mevlit , berat , regaip , miraç )  ve
kadir gecesini eklemeyi unutmuşuz.
Dosyayı yollayacaktım fark ettim düzelttikten sonra yollayacağım başka
eklenmesini istediğiniz veya çıkartılmasını
uygun gördüğünüz günler hangileri kesinleştirelim de geç kalmadan dosyayı
yollayalım