Turkiye'deki Tatil Gunleri

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
16 Nis 2013 Sal 04:37:20 UTC

16 Nisan 2013 03:10 tarihinde Ömer Fadıl USTA <omerusta at gmail.com> yazdı:
> Bu kadar şey ekledik ama kandiller ( mevlit , berat , regaip , miraç )  ve
> kadir gecesini eklemeyi unutmuşuz.

Bunları ekleyecektim ama dini günleri temel aldığım kaynağın sayfası o
an açılmamıştı sonra da bir daha aklıma gememiş. Eklenmesi iyi olur.

> Dosyayı yollayacaktım fark ettim düzelttikten sonra yollayacağım başka
> eklenmesini istediğiniz veya çıkartılmasını
> uygun gördüğünüz günler hangileri kesinleştirelim de geç kalmadan dosyayı
> yollayalım

Dosyaları daha fazla gecikmeden KDE'ye göndermemiz konusunda aynı
fikirdeyim. Diğer diller için olan bir özelliğin hiç bir ek işlem
yapılmadan Türkçe için de sunulmasını çok istiyorum.

Dosyanın içeriğinin sadeliği konusunda Gökçen Eraslan ve Zeki
Bildirici endişelerini dile getirdiler gördüğünüz gibi. Az önce buna
bir çözüm yöntemi geldi aklıma. Sizler için de uygunsa bu yöntemi
izleyelim.

Şimdiki gibi geniş iki tatil günleri dosyamız olur, Türkçe ve
İngilizce. Bunlara ek olarak ben iki tatil dosyası daha oluştururum,
sade, hafif, sadece resmi günler gibi açıklayıcı bir ek isimle
birlikte. Bu sade dosyalarda sadece resmi gün ve tatiller olur.

Kullanıcılar da ister geniş içeriği sahip olan tatil günlerini
dosyasını isterse de sade içeriğe sahip olan tatil günleri dosyasını
seçebilir. Böylece herkes mutlu olur.

Bu yöntemi seçersek KDE'ye dört dosya gönderiyor olacağız. KDE PIM
geliştiricilerinin buna bir şey diyeceğini sanmıyorum. İtiraz
ederlerse bir tatil dosyasındaki günlerin seçilebilir bir biçimde
görüntülenebilir olması için özellik isteğinde bulunabilir ve bunun
eklenmesini çok uzun bir süre bekleyebiliriz veya bu özelliği ekleyin
bu şekilde dört dosyaya ihtiyaç kalmasın diyebiliriz.

İyi sabahlar,
--
Anıl Özbek