Turkiye'deki Tatil Gunleri

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
10 Nis 2013 Çar 11:21:04 UTC

10 Nisan 2013 14:07 tarihinde Volkan Gezer <volkangezer at gmail.com> yazdı:

> Açıkçası ben de bunu tam olarak kestiremediğim için eklemedim. Ancak
> ikincisini kullandığımızda sanırım sadece 1 gün görünecek takvimde?

Evet sadece haftanın ilk gününde belirtilecek. Aslında şimdi takvimde
pek fazla özel gün tanımlamadık ve bu haftayla çakışan herhangi özel
bir gün yok ama ileride daha çok girdi eklediğimizde bir sorun olur mu
diye düşünüyorum, her özel haftanın yedi günlük olarak takvimde yer
kaplamasının.

> Bunun üzerinde düşünmemiz lazım :). Memorial Week for Previous Earthquakes?

Keşke böyle bir hafta olsun diyenler de isim konusunda biraz daha
düşünseydi. Sanırım bu haftada ağırlıklı olarak deprem ve depremle
yaşama konusunda bilgilendirme ağırlıkta. Seçeceğimiz isimde bunu da
göz önünde bulundurursak iyi olur.

--
Anıl Özbek