[kde-il] שמות התוכנות

Elkana Bardugo ttv200 at gmail.com
Wed Jun 22 20:30:35 UTC 2016

זה פעם ראשונה שאני רואה את הדף באתר (גם הגרסה העברית לא עבדה לי עד עכשיו
ברוב הפעמים)
אז לתרגם את שמות התוכנות או לא? לי זה מפריע שאין שמות בעברית...
בדקתי בכמה שפות, ברוב השפות שהאותיות בהם לא לטיניות השם מתורגם, אני משער
שההנחה כאן זה שלמשתמשים יותר קשה לקרוא אנגלית.
מה דעתכם?

‫בתאריך יום ד׳, 22 ביוני 2016 ב-22:37 מאת ‪Omer Schä‬‏ <‪
tahmar1900 at gmail.com‬‏>:‬