[kde-il] Re: תרגום של KDE

נתנאל netanel at gmx.com
Sun Dec 26 12:08:52 CET 2010

היי אסף,
בתרגום KDE אין צורך בהרשמה, מורידים את קבצי ה־PO מהקישור הבא -
http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kde4/team/he/*
*בוחרים את הקובץ אותו רוצים לתרגם, מתרגמים אותו באמצעות אחת מתוכנות
התרגום המותקנות אצלך במחשב (כל אחד לפי העדפתו), ובסיום שולחים לדיאגו -
elcuco at kde.org

לדעתי מומלץ כעת לתרגם קבצים מענף kdebase, שהם קבצים של יישומים בסיסיים,
ומצב אחוזי התרגום שלהם יכול להיות טוב יותר.

ב־ 26/12/10 12:40, ‏Assaf Sapir כתב\ה: