[KDE Italia] kde.it domain from FSF to KDE e.v.

Riccardo Iaconelli riccardo a kde.org
Dom 20 Set 2009 21:02:13 CEST

On Monday 14 September 2009 10:31:14 you wrote:
> - discussing some internal rules and defining more formally the
> organization chart. I think we're about at 50% of the process.
>
> Once these are done we think we would be ready to discuss the more
> formal organization for KDE in Italy.
> By the way (my memory is strong too ;) ), some time ago you mentioned
> you were working on a standard agreement for local organizations. Are
> there any news about it?

Ciao,
giusto per non saltarci sui piedi, io e Dario Freddi stavam pensando di
mettere su una ONLUS KDE Italia, per raccogliere donazioni da rigirare a e.V.
e in caso serva avere un'organizzazione legale già presente... ma tutto è
ancora in fase di parole vaghe. Voi cosa avete intenzione di fare?

E se possibile, potete discutere di questa formalizzazione in questa mailing
list? Tenendola al corrente di iniziative, visto che ora non ha quasi
traffico, magari si trova qualcuno di interessato...

Ciao,
-Riccardo